< pyk > Nie ma mnie! ...ale wrócę ;)

Kochani, wreszcie doczekałam się urlopu i znikam definitywnie!

Jak wiecie, najpierw jadę na XVIII Przystanek Woodstock, który rozpoczyna się 2 sierpnia, a następnie wybywam nad morze pobyczyć się okrągły tydzień. 
Wyczarujcie mi, proszę, piękną pogodę! 
Na pewno jeśli każda z Was pomyśli o skwarze, ciepłym morzu, piasku przesypującym się przez palce... to pogoda stanie się odrobinę łaskawsza ;)

Marzyłam o tym wypoczynku już od stycznia, dlatego cieszę się jak głupol teraz!


Wracam za dwa tygodnie, więc na moim kanale na YouTube nie będą się pojawiały żadne nowe filmy. Zniknę także z komentarzy i poczty - wszystko odkładam na mój powrót.

Jednak nie chcąc abyście się przez te dwa tygodnie nudzili i zatęsknili na śmierć, przygotowałam dla Was serię krótkich, acz interesujących artykułów, które będą się pojawiały codziennie o godz. 12. 
Taka moja niespodzianka dla Was z okazji wielkiego banana na twarzy spowodowanego bliskim urlopem :) 


Gdy wrócę, w pierwszej kolejności zajrzę tutaj, aby się z Wami przywitać.
A potem od razu biorę się za kręcenie filmów, bo mam maaasęęę pomysłów, zarówno na makijaże jak i innego rodzaju filmy. 

Tak więc, do zobaczenia w połowie sierpnia!

Dużo słońca, lenistwa, świetnego wypoczynku i stresu na zerowym poziomie! Miłego wypoczynku Wam życzę, buźka.


Arsenic

6 komentarzy:

  1. Baw się dobrze i miłego wypoczynku! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypoczywaj i baw się dobrze :) udanej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciskam kciuki za super pogode. Wypoczywaj, ładuj baterie i wracaj zdrowa i zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nabieraj pałera i wracaj szybko! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oddychaj pełną piersią (i przeponą) nad tym morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochane, dzięki wielkie za życzenia! :)
    Pogoda próbowała się stawiać, ale dałyście radę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Arsenic - naturalnie z przekorą , Blogger